Widoki z mostu w Nowej Cerekwi

Wejście z jednej strony jest łatwiejsze z drugiej strony trudniejsze ze względu na strome podejście. Most w Nowej Cerekwi jest odnowiony więc bezpiecznie można po nim przejść chociaż nie jest to do końca legalne 🙂
Trasa kolejowa raczej nie zostanie uruchomiona we względu na roślinność, która zawładnęła już tym terenem co widać na zdjęciach.
Lokalizacja

Osobiście zdecydowaliśmy się wejść tą stroną stroną a zeszliśmy tą łagodną. Zostawiliśmy auto w miejscowości Nowa Cerekwia kawałek od mostu. Poszliśmy w stronę mostu i zaczęliśmy się wspinać na skarpę z prawej strony. Są tam pozostałości po schodach, które powstały podczas ostatniego remontu. Ułatwiają wejście. Wchodząc na most w Nowej Cerekwi trzeba uważać aby nie spaść ze skarpy ponieważ po bokach są spore zagłębienia. Przechodząc przez most można podziwiać panoramę bliższych i dalszych okolic.

Most w Nowej Cerekwi

Po drugiej stronie mostu skarpa jest porośnięta drzewami, krzakami i krzewami. Wśród tej roślinności znajdziemy wydeptaną ścieżkę aby dotrzeć bezpiecznie do drogi polnej która przecinała tory kolejowe. Skręcamy w lewo. Następnie w lewo i jesteśmy w miejscu startu wycieczki. Krótki spacer ale z dużą dawką adrenaliny.