Meandry rzeki Rudy

Meandry rzeki Rudy to bardzo ciekawe miejsce gdzie rzeka wije się jak wąż tuż przy granicy dużego miasta. Dotrzeć do niego można na nogach lub rowerem. Sam spacer jednak na pewno będzie łatwiejszy bez środka lokomocji, więc można przypiąć gdzieś do drzewa. 🙂 A że tuż obok jest parking koło stacji kolejki wąskotorowej można również autem podjechać.

Zostawiamy auto na tym parkingu, skręcamy w prawo i idąc wzdłuż drogi po lewej stronie zobaczymy duży czerwony znak informujący o miejscu, które chcemy odwiedzić. Ostrożnie przechodzimy przez drogę. Pokonujemy pas drzew i okazuje się Nam wijąca się rzeka i różnego rodzaju polany, na których widać, że bobry tutaj bywają.

Można ten teren zwiedzać idąc zarówno w górę rzeki jak i w dół. Ja poszedłem zarówno w górę jak i w dół. Osobiście w górę rzeki mi się bardziej podobało i nawet Zimorodek przed nosem przeleciał. Dlatego warto poświęcić czasem troszkę czasu, przysiąść i popatrzeć na naturę a może coś ciekawego dojrzymy.

Zwiedzając okolicę widać, że to jest miejsce gdzie ludzie czasem biwakują.